2024-cü ildə səbrsizliklə gözlənilən xarici filmlər | 2024 filmləri

  • Kino

2024-cü il filmsevərlər üçün xüsusi bir il olacaq. Çünki, uzun illər səbrsizliklə gözlənilən bir çox populyar filmin davam seriyasının çəkilişi və buraxılışı məhz bu il gerçəkləşəcək. Hansı janra üstünlük verməyinizdən asılı olmayaraq, biz sizin üçün yeni ildə sevəcəyinizə əmin olduğumuz və nümayiş olunduqları zaman böyük rezonans yaradacaq 2024-cü ilin xüsusi filmlərini bir araya gətirdik.

Mündəricat:

  1. Qladiator 2 
  2. Üzüklərin Hökmdarı: Rohirrimin Döyüşü 
  3. Deadpool 3
  4. Joker: Folie à Deux 
  5. Dune: Desert Planet Part 2 
  6. Alien (Yadplanetli): Romulus 
  7. Ghostbusters: Dondurulmuş İmperiya 
  8. Furiosa: Dəli Maks Saga 
  9. Beetlejuice 2 
  10. Nosferatu 

2024-cü ildə səbrsizliklə gözlənilən xarici filmlər | 2024 filmləri

1) «Qladiator 2»

Buraxılış tarixi: 22 noyabr

Ridli Skottun düz 24 il əvvəl işıq üzü görən və uzun illər yaddaşlarda qalan şah əsəri “Qladiator” geri qayıdır. Maksimusun ölümündən sonrakı dövrü izah edəcək “Qladiator 2” filmində əsas diqqəti Pol Meskalın canlandırdığı kraliçanın oğluna yönəldir.

Roma yenidən çətin bir dövr keçirərkən, sui-qəsdlər və xəyanətlər bütün imperiyanı dərindən sarsıdır.

“Qladiator 2” filminin heyətində Ridli Skottun yenidən rejissor kürsüsündə olduğu Pedro Paskal və Denzel Vaşinqton kimi digər mühüm adlar da var.
İlki qədər real və maraqlı olmasını gözlədiyimiz film 2024-cü ilin ən çox həyəcanla gözlənilən filmləri arasındadır.

2) "Üzüklərin Hökmdarı: Rohirrimin Döyüşü"

Buraxılış tarixi:13 dekabr

Uzun illərdir böyük ekranda görünməyən Üzüklərin Hökmdarı, kainatı, üzərində böyük bir həssaslıqla işlənmiş yeni cizgi filmi The War of the Rohirrim ilə geri dönür. Piter Ceksonun Üzüklərin Hökmdarı trilogiyasındakı hadisələrdən əvvəl baş verən Rohirrim müharibəsi Rohan krallığının qurulduqdan sonra yaşadığı böyük çətinliklərdən bəhs edəcək.

Rohan süvarilərinin yenidən döyüş meydanlarında qəhrəmanlıq dastanları yazacağı animasiyada Rohan kralı Helm Hammerhandın başçılıq etdiyi epik döyüşlər də yer alacaq. Orijinal trilogiyada Eowny obrazını canlandıran Miranda Otto da filmdə hekayəçi rolunu oynayacaq.

3) «Deadpool 3»

Buraxılış tarixi:26 iyul

Marvel Sinematik dünyasında 2024-cü ildə buraxılacaq yalnız bir film var və buna baxmayaraq, biz təssüflənmirik, çünki qarşıdan gələn yeni film Deadpool 3-dən başqa bir şey deyil. Deadpool maraqlı yumor hissi ilə ən qəddar adamı belə güldürə biləcək bir komediya filmidir.

Davam filmində biz bir daha baş rolda Ryan Reynolds-un Deadpool filmini görəcəyik və bəlkə də filmin ən böyük zərbəsi Hugh Jackmanın canlandırdığı Wolverine olacaq. Cennifer Qarnerin Elektra, Dafne Keen'in Orijinal X-Men heyətindən bəzilərinin geri dönəcəyi də şayiələr var.

4) «Joker: Folie à Deux»

Buraxılış tarixi:4 oktyabr

2024-cü ildə çıxacaq yeganə DC filmi 2019-cu ildə hər şeyi silkələyən Cokerin davamı olacaq. Joker: Folie à Deux, Arkham Asylum-a göndərilən Artur Flekin, yəni Jokerin hekayəsini davam etdirəcək və bu dəfə bu qaranlıq və kədərli macəraya yeni ad qoşulacaq: Harley Quinn rolunda Ledi Qaqa!

Filmə adını verən ikili dəlilik bu iki personajın ətrafında formalaşacaq və filmin bir hissəsi bu çılğınlığı əks etdirmək üçün bir müzikal olaraq canlanacaq. Üstəlik, bu yeni Joker macərasının çoxu Arkham Asylum-da baş verəcək!

Artıq rejissor Todd Phillipsin nə hazırladığını səbirsizliklə gözləyirik.

5) «Dune: Desert Planet Part 2»

Buraxılış tarixi:1 mart

Hollivud tətilləri səbəbiylə təxirə salınan və heç görmədiyimiz Dune: Desert Planet Part 2, bizi yenidən Arakkis səhralarında nəfəssiz bir səyahətə çıxarmağa hazırlaşır. Bəlkə də 2023-cü ilin ən çox gözlənilən filmi indi 2024-cü ilin ən çox gözlənilən filmi oldu, amma həsrət martın 1-də bitəcək.

Denis Villeneuve-nin ilkindən çox daha geniş miqyasda çəkilmiş filmi, tamaşaçılarını indiyədək heç vaxt şahidi olmadıqları döyüş səhnələrinə, ulduzlarla dolu möhtəşəm aktyor heyətinə və romanın möhtəşəm hekayəsinə dəvət edir. İlk filmin qaldığı yerdən davam edəcək Dune filmi, böyük ehtimalla ,öz janrında 2024-cü ilin ən maraqlı və həyəcanlı filmlərdən biri olacaq.

6) «Alien (Yadplanetli): Romulus»

Buraxılış tarixi:16 avqust

2024-cü ilin ən böyük geri dönüşlərindən biri Fede Alvarezin rejissorluğu ilə çəkilmiş yeni Alien filmi Romulusdur. Alien və onun davamı olan Aliens arasındakı dövrdə baş verəcək serialın yeni bölümü serialı bir daha qorxu dolu elmi fantastika köklərinə qaytarmağı hədəfləyir.

Bunun əsas hekayə ilə birbaşa əlaqəsi olub-olmayacağı bəlli olmasa da, filmi izləyən orijinal filmin əfsanəvi rejissoru Ridley Scott, Romulusu sevərək Alvaresi təbrik edən baş qəhrəmanımız Ripley haqqında nəsə görəcəyik.

7) «Ghostbusters: Dondurulmuş İmperiya»

Buraxılış tarixi:29 mart

Ghostbusters 2024-cü ilin baharını bütün dünyanın yox olmaq təhlükəsi ilə üz-üzə qaldığı yeni macəra ilə qarşılayacaq. 2021-ci ildə çəkilmiş “Ghostbusters: The Other World” filminin hekayəsini davam etdirəcək “Dondurulmuş İmperiya” filmi bir daha Carrie Coon, McKenna Grace və Finn Wolfhardın canlandırdığı Spengler ailə üzvlərini böyük ekrana gətirəcək.

80-ci illərin xəyal avcıları Bill Murray, Den Aykroyd və Ernie Hudson da yeni filmdə geri dönəcək və yeni nəslə kabusları necə öldürməyi birbaşa öyrədəcəklər. Xəbərə görə seriala yepyeni bir cani qatılacaq və əvvəlkindən daha qaranlıq bir Ghostbusters filmi izləyəcəyik.

8) «Furiosa: Dəli Maks Saga»

Buraxılış tarixi:24 may 2024-cü il

2016-cı ildə kinoteatrları fəth edərək səs-küyə səbəb olan Mad Max: Fury Road filmində tanış olduğumuz Furiosa geri qayıdır. Fury Road-da Charlize Theron-un canlandırdığı qəzəbli qəhrəmanımız Furiosa-nın keçmişinə qayıdıb, onun əvvəlki filmdəki insana necə çevrildiyinin şahidi olacağıq. Eyni zamanda Immortan Joe kimi əfsanəvi yaramazın imperiyasını necə gücləndirdiyini görəcəyik.

Bu dəfə Anya Taylor-Coy gənc Furiosa obrazını canlandırarkən, filmi yenə illər əvvəl bu əfsanəvi seriala başlayan Corc Miller idarə edir.

Üstəlik, filmin canilərin heyətində yeni bir ad var: Dementus rolunda Chris Hemsworth!

9) «Beetlejuice 2»

Buraxılış tarixi:6 sentyabr

Tim Burton pərəstişkarlarının uzun illərdir səbirsizliklə gözlədiyi blayihəsi olan Beetlejice 2 ilə qayıdır. 1988-ci il tarixli ilk film dünya miqyasında fenomen olmağı bacardı və Maykl Kitonun canlandırdığı aldadıcı, gülməli və etibarsız kabus olan Beetlejuice uzun müddət gündəmdə qaldı.

Yeni filmin hekayəsi haqqında hələ ki, rəsmi məlumat yoxdur, lakin Keatondan başqa, Winona Ryder də məşhur Lidiya obrazı ilə qayıdanlar arasındadır. Üstəlik, Jenna Ortega və Willem Dafoe kimi iki əhəmiyyətli ad, davam filminin ulduz heyətinə qatıldı.

10) «Nosferatu»

Buraxılış tarixi:25 dekabr 2024-cü il

“The Witch” və “The Lighthouse” kimi şedevrlərdən sonra Robert Eggers keçən il “The Northman” filmi ilə qayıtdı və onun növbəti layihəsinin çox danışılacağı deyilirdi. Qorxu filmlərinin klassiki Nosferatu-nu yenidən yaradan Eggers vampir janrına yeni nəfəs gətirəcək və uzun müddətdir möhkəm qorxu filmi gözləyənlərə gözəl süprizlər təqdim edəcək.

Bill Skargård, IT filmlərinin Pennywise, bu dəfə məşhur vampir Count Orlok, usta aktyor Willem Defo isə dəli vampir ovçusu Van Helsing rolunu oynayır. İnanılmaz aktyor heyəti, güclü rejissor və qotik qorxunun bir yerdə əridiyi Nosferatu 2024-cü ilin sonunda ekranlara çıxacaq.

 

0 şərh